minarostami1401

minarostami1401

minarostami1401

minarostami1401

چگونه حتی در یک روز طولانی متمرکز، سازنده و پرانرژی بمانیم؟

مغز شما در طول روز دچار تحول قابل توجهی می شود. صبح، هنگامی که با قهوه، صبحانه و برنامه صبحگاهی مورد علاقه تان خسته شدید، یک آرنولد شوارتزنگر ذهنی هستید که آماده ریشه کن کردن درختان ذهنی است. در طول روز، انرژی شناختی را صرف یکسری کارهای پیچیده و جلسات طاقت فرسا می کنید. تا اواخر بعد از ظهر، ماده خاکستری شما به یک کاسه گولش کهنه تبدیل می شود که به سختی قادر به یادآوری نام خود است.

زمانی که بیش از 55 ساعت در هفته کار می کنید، بهره وری شما به شدت کاهش می یابد و مطالعه اخیر استنفورد حتی تفاوت بسیار کمی را در بازده بین یک هفته کاری 56 ساعته و یک هفته کاری 70 ساعته نشان می دهد.یادگیری سریع تر زبان

حتی اگر حجم کاری شما کمتر باشد، داستان همان است. هر چه بیشتر کار کنید، از نظر ذهنی خسته تر و بهره وری کمتری خواهید داشت.

انجام کارهای روزانه سخت است و کاهش عملکرد ذهنی کمکی نمی کند. اگر توجه نکنید، به سرعت احساس  خستگی یا فرسودگی خواهید کرد.

آیا عالی نیست اگر بتوانید از نظر ذهنی تیز بمانید و انرژی و تمرکز خود را بالا نگه دارید؟

از آنجایی که من کسب و کار خودم را دارم، برای ساعاتی که کار می کنم، حقوق نمی گیرم، بلکه برای خروجی ای که تولید می کنم، دستمزد دریافت می کنم. برای من، بسیار مهم است که حتی در پایان یک روز طولانی، سازنده و با روحیه مثبت باقی بمانم. در اینجا نحوه انجام آن است.کلیدهای میانبر ویندوز

اگر شما از آن دسته ای هستید که ذهن شما در صبح و در طول روز در حال مسابقه است، ژورنال نویسی ابزار بسیار قدرتمندی برای نظم بخشیدن به هرج و مرج است. افکار خود را در صبح یادداشت کنید - آنها نباید به ترتیب خاصی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد