minarostami1401

minarostami1401

minarostami1401

minarostami1401

چگونه روی کار خود متمرکز بمانید?

چرا باید روی کار خود تمرکز کنید؟

بدون تمرکز، مرتکب اشتباه خواهید شد و باید از نو شروع کنید.

اگر نتوانید روی کار خود متمرکز بمانید بهره وری شما پایین خواهد بود.

ممکن است کار خود را دوست نداشته باشید و بنابراین به آن اهمیت ندهید. در این صورت شاید بهتر باشد به دنبال شغل جالب تری باشید.

با این حال، اگر می خواهید در شغل فعلی خود کارآمد باشید، کار خود را به موقع به پایان برسانید و آن را کارآمدتر انجام دهید، باید روی کار خود تمرکز کنید.

در هر زمینه ای از زندگی، کسانی که موفق می شوند، توجه خود را روی کار خود متمرکز می کنند، به دنبال راه هایی برای انجام بهتر آن می گردند و به جای شکست، بر راه حل ها و نتایج مثبت تمرکز می کنند.

مطمئناً بهترین راه برای بهبود تمرکز در هر زمینه ای از زندگی، تمرین منظم خود با تمرینات تمرکز است.

من کتابی در این زمینه نوشته ام، برای کسانی که می خواهند عمیق تر به این موضوع بپردازند.

در این پست، می‌خواهم روی روش‌های ساده‌ای که می‌توانید اتخاذ کنید، تمرکز کنم تا در هنگام کار متمرکز بمانید.


چند نکته در مورد چگونگی تمرکز در محل کار

راه هایی برای اینکه چگونه روی کار و شغل خود متمرکز بمانید و از حواس پرتی در حین کار خودداری کنید.


 صندوق پستی شما

از خواندن و پاسخ دادن به ایمیل های خصوصی خود در حین کار خودداری کنید.

در مورد ایمیل کاری خود، ابتدا کارهایی را که باید انجام دهید اولویت بندی کنید و وقت خود را با ایمیل های بی فایده و بی اهمیت تلف نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد